سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

نسیم خور

خورنیوز:در آیینی آقای حسین ایرجی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان خور و بیابانک معرفی و از زحمات آقای مجتبی هنری رییس قبلی جمعیت هلال احمر خور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ابوالقاسم شیخ احمدی در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید جمعیت هلال احمر خور اظهار داشت: افرادی که در هلال احمر خدمت می کنند کسانی هستند که بهترین لحظات عمر و زندگی خود را در جهت خدمت به مردم و محرومین جامعه مشغول هستند.

بازرس هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن قرائت حکم بازنشستگی آقای مجتبی هنری افزود: امیدواریم که آقای هنری بعد از بازنشستگی با حضور و راهنمایی های خود کارکنان جمعیت هلال احمر را در انجام بهتر وظایف خود یاری دهند. همچنین در این آیین آقای ابراهیم عادل زاده ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شرکت کنندگان در این آیین تصریح کرد: از همکاران عزیز در جمعیت هلال احمر خور انتظار داریم که با همدلی و همکاری یکدیگر در جهت تصمیم گیری های صحیح برای پیشبرد اهداف هلال احمر گام بردارند.

مدیر هلال احمر منطقه شرق اصفهان و رییس جمعیت هلال احمر نایین خاطر نشان کرد: پیگیری احداث ساختمان پایگاه امداد جاده ای باید در اولویت کارها قرار گیرد و کارکنان جمعیت هلال احمر نیز باید همکاری و تعامل خوب با جوانان و امور داوطلبان داشته باشند. این آیین با حضور کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان خور و بیابانک و تعدادی از جوانان و اعضای امور داوطلبان در محل سالن اجتماعات هلال احمر خور برگزار شد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 11:26 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474277
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه